BMW I3S - 184 KM
I3s jeździ jak szatan. Po pierwsze, jego prowadzenie dostarcza sportowych wrażeń. Ma zresztą jak Porsche 911, silnik z tyłu i napęd na tył. Poza tym, w porównaniu ze zwykłym i3 mamy zawieszenie obniżone o centymetr i o 4 cm szerszy rozstaw kół. W standardzie są 20-calowe koła. To dobrze wygląda i na dodatek poprawia zachowanie na drodze, o ile ktoś lubi dynamiczne prowadzenie.
Ponadto i3s do setki rozpędza się w 6,9 s, ale przyspieszenie to nie jest porównywalne z wynikiem uzyskiwanym przez samochód ze spalinowym napędem. Tu wciskamy gaz i czujemy, że natychmiast wciska nas w fotel – jak w małym odrzutowcu, w którym pilot dla zabawy od razu przesunął przepustnicę do oporu, dając pełny ciąg silnikom. Silnik elektryczny od razu, od ruszenia, daje do dyspozycji cały swój moment obrotowy i to jest wrażenie, które nie przestaje mnie fascynować. Co więcej, i3s kontynuuje wciskające w fotel przyspieszanie o wiele dłużej niż słabsze elektryki: 130 km/h to dla tego modelu żaden problem, a prędkość maksymalna to aż 160 km/h. Dla samochodu na prąd to naprawdę dużo.
DANE TECHNICZNE
Rodzaj silnika - elektryczny
Moc: 184 KM
Moment obrotowy 270 Nm
Skrzynia biegów i napęd : Jedno przełożenie, napęd na tył
Prędkość maksymalna: 160 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h -6,9 s
Średnie zużycie paliwa - 14,3 kWh/100 km (producent)
Masa własna - 1340 kg
CENNIK
24H
599 ZŁ
Limit km - 200
2- 6 DNI
500 ZŁ / DZIEŃ
Limit km - 200 / dzień
7-12 DNI
430 ZŁ / DZIEŃ
Limit km - 200 / dzień
14 DNI+
300 ZŁ/ DZIEŃ
Limit km - 200 / dzień
MIESIĄC
6000 ZŁ
Limit km - ustalany indywidualnie