top of page
-
Jak zarezerwować samochód?Rezerwacji samochodu możesz dokonać przez panel rezerwacyjny, telefonicznie, mailowo lub kontaktując się z nami poprzez Facebook’a lub Instagrama.
-
Jakie dokumenty potrzebne są do wynajęcia samochodu?W przypadku gdy Najemcą jest osoba fizyczna: Auto może wynająć każda osoba która ukończyła 21 lat, ma ważne prawo jazdy dłużej niż 1 rok i drugi dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport). W przypadku osoby z zagranicy: Auto może wynająć każda osoba która posiada prawo jazdy, kartę kredytową którą zrealizuje jedną z transakcji: – płatność za wynajem, – blokada depozytu, – preautoryzacja. W przypadku obywateli krajów z poza Europy ( USA , KANADY , AUSTRALII ) koniecznie jest posiadanie Paszportu i Międzynarodowego Prawa Jazdy. W przypadku gdy Najemcą jest firma: Wymagane jest posiadanie kompletu dokumentów składających się z zaświadczenia NIP, zaświadczenia REGON, zaświadczenia Wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub zaświadczenia z KRS (nie starszy niż 3 miesięczny). Upoważnienie dla osoby podpisującej umowę/odbierającej samochód do zawarcia zobowiązania w imieniu firmy.
-
Czy samochodem mogę wyjechać poza granice Polski?Tak, ale tylko za naszą pisemną zgodą. Wyjazd jest dodatkowo płatny - ustalany indywidualnie .
-
Jestem obcokrajowcem , czy mogę wynająć pojazd ?Tak, oczywiście przy posiadaniu odpowiednich dokumentów.
-
Z jakim minimalnym wyprzedzeniem mogę dokonać rezerwacji pojazdu?Minimalne wyprzedzenie wynosi około 1.5h, jednak w przypadku chęci zarezerwowania auta “na już” w godzinach 19:00 – 08:00 zalecamy potwierdzenie takiej rezerwacji drogą telefoniczną. Złożenie rezerwacji przez formularz rezerwacji online nadaje jej status “do potwierdzenia” i jeśli żaden z naszych pracowników jej nie zobaczy to wynajem się nie odbędzie.
-
Czy możliwy jest wynajem pojazdu bez limitu kilometrów?Podczas wynajmu można pokonać dowolną ilość kilometrów. Za kilometry powyżej określonego w umowie limitu przewidziana jest opłata dodatkowa. Limit kilometrów jest podany indywidualnie do każdego auta .
-
Czy mogą Państwo podstawić pojazd w wybrane miejsce?Tak, podstawiamy auta pod dowolny adres. Na terenie Warszawy podstawienie oraz zwrot samochodu to koszt 100 zł Netto , natomiast wyjeżdżając poza Warszawę koszt podstawienia/zwrotu wyliczany jest według stawki za kilometr. Stawka z kolei różni się w zależności od modelu samochodu i waha się między 2 zł a 6 zł netto / km.
-
Czy do cen podanych na stronie należy doliczyć podatek VAT?Tak, ceny podane na naszej stronie to kwoty netto chyba, że przy kwocie zaznaczono , że jest to kwota brutto.
-
Jaki jest wymagany minimalny wiek Najemcy?Wymagamy ukończonych 21 lat. Są możliwe odstępstwa na indywidualnych warunkach.
-
Czy samochodem może kierować inna osoba niż Najemca?Jest możliwość dopisania dodatkowych kierowców na umowie - dodanie dodatkowego kierowcy jest możliwe tylko podczas podpisywania umowy i jest dodatkowo płatne.
-
Czy mogę wykorzystać samochód do jazdy po torze?Nie akceptujemy wykorzystywania naszych samochodów do jazdy po torze, udziału w testach oraz wyścigach. Traktujemy to jako naruszenie warunków umowy , co wiążę się z nałożeniem kary finansowej na użytkownika , kara jest uzależniona od rodzaju pojazdu.
-
Czy auto dostane zatankowane do pełna?Tak, wydajemy klientom auta zatankowane do pełna i oczekujemy takiego samego stanu przy zwrocie. W niektórych przypadkach może się zdarzyć, że bak nie jest pełny, ale wtedy zaznaczamy to na protokole i klient może zwrócić z tym samym stanem paliwa jaki dostał. Istnieje również możliwość wykupienia pakietu “pełen bak paliwa”, który pozwala na zwrócenie auta z pustym bakiem.
-
Czy auto trzeba umyć przed jego zwrotem?Tak, przed zwrotem wymagamy umycia samochodu przynajmniej w stopniu umożliwiającym pracownikowi weryfikację techniczną oraz wizualną pojazdu. Jeśli pojazd był czysty , a po zwrocie brudny - możemy nałożyć karę wynikającą z regulaminu .
-
Czy auta są czyszczone przed wynajmem?Tak, auta są odpowiednio przygotowywane przed kolejnym wynajmem i dokładnie czyszczone.
-
Czy jest możliwość wynajmu z kierowcą?Tak, takie jest to wyceniane i ustalane indywidualnie.
-
Ile wynosi kaucja za pojazd ?W zależności od klasy samochodu kaucja waha się od 2 000 zł do 50 000 zł. Informacja dotycząca wysokości kaucji podana jest przy opisie pojazdu.
-
W jakiej formie mogę uiścić kaucję?Akceptujemy takie formy uiszczenia kaucji jak: gotówka, preautoryzacja na karcie lub przelew.
-
W jakim czasie zostaje zwolniona kaucja?W przypadku kaucji gotówkowej, kaucja zostaje zwrócona na miejscu przy zwrocie. W przypadku kaucji na karcie w formie preautoryzacji, w przypadku braku uwag do zwracanego pojazdu, zwalniamy blokadę środków niezwłocznie po zakończonym wynajmie, w ciągu jednego dnia roboczego.
-
Czy wypożyczonym samochodem mogę wyjechać poza granice Polski?Tak, ale tylko za naszą pisemną zgodą.
-
Kto ponosi koszty eksploatacji samochodu w trakcie wynajmu?Koszty związane z eksploatacją auta takie jak terminowe przeglądy, wymiana oleju czy sezonowa wymiana opon odpowiadamy my. Dbamy o to żeby nasze auta zawsze były odpowiednio przygotowane do wynajmów, wykonując takie czynności w przerwach między rezerwacjami. Niemniej komputer pokładowy może zgłosić konieczność wymiany np. oleju lub klocków hamulcowych podczas trwania wynajmu, a wtedy klient jest zobowiązany do poinformowania nas o tym fakcie. My mając na uwadze pełne bezpieczeństwo klienta, decydujemy czy samochód należy natychmiast oddać do serwisu czy można z tym zaczekać do zakończenia najmu.
-
Czy mogę przedłużyć czas wynajmowania pojazdu?Tak, natomiast zależy to od dostępności danego samochodu. Warto mieć na względzie, że nowe rezerwacje mogą pojawić się jeszcze w trakcie trwającego wynajmu.
-
Czy mogę wykorzystać samochód do jazdy po torze?Nie akceptujemy wykorzystywania naszych samochodów do jazdy po torze, udziału w testach oraz wyścigach.
-
Miałem wypadek/awarię , co teraz?W pierwszej kolejności prosimy o poinformowanie naszej firmy, korzystając z numeru infolinii celem uzyskania dalszych instrukcji.
-
W jakim czasie zostaje zwrócona kaucja?W przypadku kaucji gotówkowej, kaucja zostaje zwrócona na miejscu przy zwrocie. W przypadku kaucji na karcie w formie preautoryzacji, w przypadku braku uwag do zwracanego pojazdu, zwalniamy blokadę środków niezwłocznie po zakończonym wynajmie, w ciągu jednego dnia roboczego.
-
Kiedy otrzymam fakturę?Fakturę wysyłamy najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca.
-
W jaki sposób zostaje potwierdzony stan techniczny wynajmowanego pojazdu przy zwrocie? Czy otrzymam potwierdzenie zwrotu kaucji?Stan technicznego zwracanego pojazdu zostaje potwierdzony poprzez sporządzony protokół zwrotu, który automatycznie przesyłany jest na wskazany adres e-mail. Potwierdzenie zwrotu kaucji zostaje również umieszczone na protokole.
-
Ups... wydaje mi się , że dostałem mandat, w jaki sposób dostanę o tym informację?Po otrzymaniu mandatu, wskazujemy kierującego pojazdem zgodnie z umową, która obowiązywała w trakcie.
-
Na czym polega i ile wynosi udział własny?Udział własny to graniczna kwota odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe z winy Najemcy. Wysokość udziału własnego zależy od modelu samochodu i waha się między 5 000 zł a 200 000 zł. Limit udziału własnego nie obowiązuje w przypadku rażących naruszeń ze strony Najemcy np. jazda pod wpływem alkoholu.
-
Czy jest możliwość całkowitego zniesienia udziału własnego?Nie.
-
W jakich sytuacjach w trakcie trwania najmu ponoszę finansową odpowiedzialność?Najemca ponosi finansową odpowiedzialność w następujących sytuacjach: a) Uszkodzenie mechaniczne/blacharskie/wnętrza/akcesoriów auta z winy Najemcy lub w przypadku braku możliwości ustalenia sprawcy. b) Nieautoryzowany wjazd na tor lub udział w testach. c) Nieautoryzowany wyjazd poza granice Polski. d) Uszkodzenie lub znaczne zużycie opon. Wyjątkiem są sytuacje, które obejmuje Pakiet Złoty. e) Uszkodzenie szyby. Wyjątkiem są sytuacje, które obejmuje Pakiet Złoty. f) Palenie tytoniu wewnątrz pojazdu. g) Inne przypadki opisane w regulaminie .
-
Czy jeżeli auto zostanie uszkodzone podczas trwania najmu nie z mojej winy ponoszę odpowiedzialność za samochód?W takich sytuacjach klient nie odpowiada finansowo za powstałe szkody. Warunkiem jest jednak niezwłoczne poinformowanie nas o zdarzeniu oraz dostarczenie nam oświadczenia z miejsca kolizji i raportu policji.
-
W jakich sytuacjach odpowiadam do kwoty wyższej niż wysokość udziału własnego?Najemca odpowiada do kwoty równej kosztom naprawy powstałej szkody (nawet jeżeli kwota przekracza wysokość udziału własnego), w sytuacjach w których: a) Najemca był pod wpływem alkoholu i/lub środków odurzających. b) Najemca nie posiadał ważnego prawa jazdy w trakcie trwania najmu. c) Inne przypadki opisane w regulaminie .
-
Kiedy odpowiadam za zużycie ogumienia w pojeździe ?Najemca odpowiada finansowo w momencie ponadnormatywnego zużycia bieżnika między wydaniem, a zwrotem pojazdu. Pomiar bieżnika jest zapisany na protokole wydania i protokole zwrotu. Opłata za bieżnik jest wprost proporcjonalna do stopnia jego zużycia.
bottom of page